Meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.
Reparatie vragen
Vind hier een overzicht van wat algemene reparatie vragen.
De reparatie prijs is afhankelijk van de kostprijs van het onderdeel en de reparatie tijd die daar bij hoort.
Soms kan bijvoorbeeld een relatief goedkoper onderdeel toch een hogere prijs hebben dat houd vaak in dat er dan meer arbeidstijd nodig is.
maar geen zorgen wij streven ernaar de beste prijs kwaliteitverhouding te hebben!
Voor de meeste reparaties is je data veilig. Een scherm of accu vervangen bijvoorbeeld doet niks met je data. de meeste modernere toestellen slaan namelijk je data anders op en hebben geen stroom nodig om deze data vast te houden.
Wel is het altijd verstandig om vooraf een reserve kopie te maken van je gegevens via bijvoorbeeld iCloud of op een android via je Gmail account.
Op dit moment bieden wij geen garantie reparaties aan voor derden.
Alles wat door ons is hersteld heb je garantie op en daarvoor voeren wij ook de nodige herstellingen uit.
Een offerte nodig voor je verzekering dan ben je bij ons aan het goede adres.
Kom langs met je toestel wij testen je toestel dan uitvoerig en maken dan een offerte voor je.
Let op! als je een offerte indient bij je verzekering en die moet achteraf aangepast worden dan wordt hij n veel gevallen niet geaccepteerd door de verzekering, vandaar dat we zeggen kom langs.
Op originele of refurbished onderdelen geven wij 1 jaar garantie. Op copy/imitatie geven wij 3 maanden.
Val, stoot, glasbreuk en waterschade vallen niet onder garantie.
Merk je bijvoorbeeld dat je display niet goed reageert met typen dan zou dit in de meeste gevallen garantie zijn.
Maar in de basis kom altijd langs als je met een probleem zit.